Banc "Català" que comunica amb castellà

Hola,

Vaig confiar amb vosaltres pel fort posicionament i discurs que teníeu com a banc català, per la gent catalana…

Ara doncs, la comunicació majoritàriament és en castellà, com a aquest blog. Escassament és en català, amb castellanismes… M’agradaria saber quin posicionament té ara bnc10. Per mi i molts altres usuaris era un factor determinant a l’hora de sumar en un projecte de banca catalana.

Gràcies

Jo tinc tant l’app com els emails que envien en català, es pot configurar a través de l’app mateix (a l’apartat de configuració, perfil). També els segueixo a instagram i he vist que van combinant els 3 idiomes, suposo que deu ser una manera d’arribar a més gent apart dels que som de Barcelona

No em refereixo a Barcelona, sinó a Catalunya. Em vaig fer usuari del banc pel posicionament que van tenir devant tot el procés i conflicte sobre la independència, la parla catalana.

Ara sembla que han canviat d’opinió… o… sembla que no som prous catalans per donar benefici… mentrestant seguiré buscant la nova banca catalana.

siempre puedes irte a la caja de ingenieros, tan pa amb tomaca ella, que te buscan chalete a mitad de precio en galapagar y encima te dan una hipoteca muy ventajosa…

JSantPau a mi em va passar que com tinc el telèfon en anglès tot m’arribava en anglès, els hi vaig contactar i em van indicar (molt amables per cert) que a les opcions generals podia canviar l’idioma. Mira de provar-ho

1 me gusta

No estic parlant de l’idioma de l’aplicació. Parlo de com, fa temps, es publicitaven com a banca catalana… ara ja no ho veig tant clar. Una decepció… aquí un usuari més que es va deixar enganyar.

No comunica en castellà. A mi mu comuniquen tot en anglès per exemple perquè així ho vaig demanar. Suposo que donen les tres opcions per a que tothom ho entengui. A xarxes socials si que veig que fan un mix.